במקרים של תאונת דרכים עורך דין יסייע לכם. ביצעת עבירת מהירות ועומד בפני הליך משפטי? הואשמת בנהיגה בזמן פסילה? קיבלת דו"ח משטרה וברצונך לערער על כך? כדי לפעול במקצועיות הדרושה, ולקבל את הייעוץ והליווי המשפטי המרשים ביותר, רצוי לפנות למומחה: עו"ד תעבורה תותח.

תאונת דרכים עורך דין: לפנות אל המומחה בתחום

תאונות דרכים הפכו, בשנים האחרונות, לעניין שבשגרה. החל מנהיגה תחת השפעת אלכוהול, נהיגה במהירות מופרזת וכן הלאה – אין להקל ראש בעבירות הנ"ל. עם זאת, גם במקרים בהם זומנת לקצין משטרה או לבית משפט לתעבורה, עלייך לקבל ייצוג של עורך דין מומחה בתחום דיני התעבורה.

במקביל, חשוב להדגיש כי לקצין המשטרה יש סמכות ושיקול דעת האם לפסול את רישיונך במקרים ולפרקי הזמן הבאים:

פרק זמן של 30 יום – בעבירות תנועה מסוימות.

פרק זמן של 60 יום – אם הנהג היה מעורב בתאונת דרכים.

פרק זמן של 90 יום – עם הנהג היה מעורב בתאונת דרכים שתוצאותיה קטלניות.

צולמת נוהג במהירות חורגת? האם נפצעו אנשים כתוצאה ממעורבות שלך בתאונת דרכים? לאור העובדה כי גרסתך נרשמת, וכי כל מה שתאמר בחקירתך עלול לשמש כראיה נגדך, יש להתייעץ עם המומחה בתחום. עו"ד פעמים רבות מקבל חוות דעת של מהנדס תנועה המבקר באתר התאונה. בהתאם, עו"ד מקצועי יסקור את  הפרמטרים השונים אשר ביכולתם לשפוך אור לטובתך – ולייצג אותך מול הערכאות השונות על הצד הטוב ביותר.

תאונת דרכים עורך דין – להילחם על הפיצוי המקסימלי

החל משלילת רישיון לפרק זמן ממושך, בקשה לקבלת היתר לסוג רישיון נהיגה אחר או שמא מדובר בנסיבות מורכבות אחרות בתחום דיני התעבורה, אתם מוזמנים לפנות אל עורך דין שישקף לכם את מצבכם המשפטי ויפעל בנחישות למימוש מלוא זכויותיכם. וזאת, בהתאם לחוק במסגרת הליכים מול כל הגורמים הרלוונטיים לפי הנסיבות – וילווה אתכם במקצועיות ללא פשרות.

כמו כן, חשוב להדגיש כי עו"ד משתף פעולה עם מגוון אנשי מקצוע וותיקים ומנוסים כדוגמת פסיכיאטרים. וזאת, כדי להכין את חוות הדעת הרפואיות הדרושות – שישקפו את מצב הלקוח כנדרש. לאחר קבלתה של חוות דעת תומכת, עו"ד תעבורה ילווה את לקוחותיו אל מול וועדת הערר. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here