עורך דין צוואות הוא עורך דין המתמחה בעריכת צוואות, ביצוע ופרשנותן. עורכי דין אלו ממלאים תפקיד מכריע בתכנון עיזבון, ומבטיחים כי נכסיו ורצונותיו של אדם מתועדים כראוי וניתנים לאכיפה משפטית עם פטירתם. המומחיות שלהם חשובה לאין ערוך בניווט במורכבות של דיני עיזבון, המשתנה לפי תחום שיפוט, ובמתן ייעוץ מותאם לצרכים ולנסיבות הספציפיות של לקוחותיהם.

עורך דין צוואות מסייע ללקוחות בניסוח רצונותיהם לגבי חלוקת נכסיהם, מינוי אפוטרופוסים לילדים קטינים, וכל הנחיות ספציפיות שהם רוצים שיבוצעו לאחר מותם. תהליך זה כרוך בהבנה מפורטת של מצבו הכלכלי של הלקוח, הדינמיקה המשפחתית והיעדים ארוכי הטווח. עורך הדין מוודא שהצוואה עומדת בדרישות החוק, ומצמצם את הסבירות למחלוקות בין היורשים ואתגרים משפטיים פוטנציאליים לצוואה.

בנוסף לעריכת צוואות, עורכי דין אלה מטפלים לעתים קרובות במסמכי תכנון עיזבון הקשורים כגון נאמנויות, ייפויי כח והנחיות בריאות. הם מספקים הנחיות כיצד לבנות אחוזה כדי למזער מסים, להגן על נכסים ולהבטיח העברה יעילה של עושר לדור הבא.

לסכסוך משפטי מורכב

ניכור הורי תביעה מתייחסת לסכסוך משפטי שבו הורה אחד מואשם במניפולציה של ילד כדי להפנות אותם נגד ההורה השני, תוך יצירת ניכור ועוינות. תופעה זו, המוכרת בדיני משפחה, מתעוררת בדרך כלל בהקשר של גירושין בעימותים גבוהים או מאבקי משמורת, שבהם ילדים נקלעים בשריפה הרגשית. המושג ניכור הורי שנוי במחלוקת ומורכב, הן מבחינה משפטית והן מבחינה פסיכולוגית.

בתביעות מסוג זה, ההורה הנטען טוען כי ההורה השני עסק בהתנהגויות או טקטיקות המרעילות את מערכת היחסים של הילד עמו. התנהגויות אלו עשויות לכלול דיבור שלילי על ההורה השני מול הילד, הגבלת מגע או הפרעה אחרת למערכת היחסים. האתגר המשפטי טמון בהוכחה שהניכור מכוון ומזיק לרווחתו של הילד.

בתי המשפט מתייחסים למקרים אלו בחומרה בשל הפגיעה הנפשית הפוטנציאלית בילד. השיקול העיקרי בכל הליך של משמורת ילדים או גירושין הוא טובת הילד. לכן, כאשר נטען לניכור הורי, בתי המשפט דורשים פעמים רבות חקירה יסודית, אשר עשויה להיות כרוכה בהערכות פסיכולוגיות, ראיונות וביקורת על התקשורת בין ההורים לילד. ניתן לחייג במספר: 053-3560036

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here