עו"ד ליקויי בניה מטפל בתיקי לקוחות בנושא. רוב הלקוחות הינם אנשים פרטיים שרכשו דירות חדשות או מיד שניה. מיעוטם הינם קבלנים המנסים להתגונן בפני תביעות מופרכות בתחום. כל לקוח יזכה להתייחסות הוגנת ומקצועית. תומר טייכמן – משרד עו"ד ומגשר ונוטריון עוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

עו"ד ליקויי בניה – מכיר את התחום לעומק

עו"ד ליקויי בניה מכיר היטב את החוקים והתקנות הקיימות בתחום, את התנהלות בתי המשפט, תגובות הקבלנים, נהלי המשא ומתן ועוד, ולכן, הינו בעל זווית ראיה רחבה. הוא ילמד כל תיק היטב על ידי עיון בדו"חות מהנדסים המתמחים בבדק בית ומשיחות עם הלקוחות. כך יוכל לגבש דרך פעולה מתאימה לכל סיטואציה. ניתן למצוא ליקויי בניה שונים שחלקם חמורים ואחרים קלים. בין היתר: ריצוף לא תקין, סדקים בקיר, רטיבות,  עבודות טיח, נגרות ועוד. קיימים ליקויים אותם לא ניתן לראות ממבט חיצוני וכאלו הם במערכות חשמל, באינסטלציה (נזילות) ועוד. כמו כן, יש מצבים של חריגות בניה, של שטח קטן במציאות לעומת בתוכניות וכדומה. מקרים חמורים הם עמודים תומכים שאינם יציבים ועוד. הדרך הטובה ביותר לפתור סכסוכים ומחלוקות כאלו הם על ידי משא ומתן ישיר. קבלנים רבים לא יתווכחו עם ממצאים מבוססים כפי שהם קיימים בדו"ח מומחה בעל שם, ולכן, ירצו להתפשר. במידה ולא יושג הסדר מתאים – תוגש תביעה לבית משפט לשם קבלת סעד ממנו.

דיון בבית משפט

עורך דין ייצג היטב את לקוחו בתביעה כזאת. הוא יטען לטובתו, יציג דו"חות, תקדימים משפטיים, חוות דעת ועוד. כולן תומכות בטיעוניו. במידת הצורך, יזמן לעדות את המומחה שכתב את הדו"ח לשם הגנה עליו ועוד. הרצון הוא לקבלת פסיקה לתיקון הנזקים ו/או פיצוי כספי.

משרד בעל מוניטין

תומר טייכמן – משרד עו"ד ומגשר ונוטריון מתמחה בנושא ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיו מקיפים וכוללים ייעוץ לכל סיטואציה, ליווי ככל הנדרש, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישמחו לשרת אחרים.