הנהיגה הופכת לעניין מורכב יותר ויותר. היום אף אחד לא חף מעבירות תנועה. גם נהגים הנחשבים זהירים יכולים להיתקל במצבים בהם בגלל הצפיפות בכבישים או חוסר הסבלנות ההולך ועולה בכבישים הם יעברו עבירה וגם יתפסו על כך. ישנם היבטים שונים בהם יש לטפל בנושא תאונות דרכים. אחד מהם הוא עניין הפיצויים. על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים גם הנהג הנחשב לאשם בגרימת התאונה וגם הנהג האחר זכאים לפיצויים בגין הנזק שנגרם בעקבות התאונה שיכול לפגוע ביכולת העבודה וההשתכרות ולהביא להוצאות חריגות. היבט אחר הוא בחינת הגורמים לתאונה, אילו עבירות ביצע הנהג (או שני נהגים) ודיון בעניין בבית הדין לתעבורה. עורך דין תאונות דרכים מומלץ יוכל לייצג את הנהג בשני ההיבטים, הן בהקשר של הגורמים לתאונה והדיון על כך והן בנושא הפיצויים.

שתיתם ונהגתם? עורך דין יוכל להקל על חומרת העונש

נהיגה  בשכרות נחשבת לעבירה  חמורה אשר הענישה עליה יכולה להיות בין היתר גם פסילת הרישיון לשנתיים. עם זאת, גם החוק מבחין בין נהיגה בשכרות לבין נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים, כאשר העבירה השניה נחשבת לקלה משמעותית וכך גם הענישה, שיכולה  להסתכם בפסילה שלשלושה חודשים בלבד. עורך דין נהיגה בשכרות בעל ניסיון  רב יוכל להבחין בין נהיגה בשכרות על כל החומרה שבה לבין נהיגה תחת השפעת משקה משכר, למצוא את הסדקים  בסעיף האישום ולהוכיח שהעבירה קלה יותר ולכן גם הענישה צריכה להיות בהתאם.

לבחור את עורך הדין הנכון- הצעד החכם ביותר שתעשו

תאונות דרכים ועבירות תנועה הן נושא מורכב שיש בו דקויות רבות. הבחנה ביניהן משפיעה מאוד על קביעת סעיף האישום וכך גם הענישה. לכן, הצעד החכם ביותר שתוכלו לעשות לאחר תאונת דרכים היא בחירת עורך דין מומחה. חשוב לבחור עורך דין המתמחה בכל הקשור לתאונות דרכים,  הן מבחינה  תעבורתית- ההתמודדות מול בית הדין לתעבורה והן מבחינת פיצויים המגיעים לנפגעי תאונות דרכים במסגרת החוק.  מעבר לבקיאות ולניסיון כדאי לבחור עורך דין מקומי המכיר היטב את האזור. הכרת תנאי הדרך למשל, צומת הנחשב בעייתי במיוחד או כביש משובש יכול להיות המפתח להקלה בסעיף האישום ובעונש שצפוי להיות. עו"ד שי טפיארו הוא עורך דין תאונות דרכים בצפון אשר מכיר היטב את האזור על הדרכים הבעייתיות שיש בו ואת הנפשות הפועלות בתחום כמו משטרת התנועה, בית דין לתעבורה המקומי או מחלקות תעבורה ברשויות המקומיות. היכרות זו של האזור יחד עם ניסיון ומקצועיות מאפשרים לו לייצג בהצלחה רבה לקוחות ולהביא להקלה בענישה ואף זיכוי מכל אשמה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here