עבירות תנועה הן מסוג העבירות המהוות מכנה משותף רחב. גם אנשים "מן הישוב" שאינם חשודים או נאשמים בעבירות אחרות המשויכות לעולם הפשע, עוברים מדי פעם עבירות תנועה. כמובן שעבירת תנועה הוא שם כולל לעבירות בעלות דרגות חומרה שונות, החל מעבירה קלה יחסית ועד עבירה חמורה. כאשר נעשתה עבירת תנועה, ובמיוחד כשישנו זימון לדון בה בבית השפט לענייני תעבורה חשוב למצוא עורך דין שייצג אתכם. לצערנו, לא מעט נהגים נקלעים לסיטואציה בה הם מבצעים עבירות תנועה ועל כן זקוקים לשירותיו של עורך דין מסוג זה. כאשר אתם מחפשים עורך דין תעבורה כדאי שיהיה מהאזור בו בוצעה העבירה. כך, אם העבירה קרתה באזור נצרת, כדאי לבחור עורך דין תעבורה נוף הגליל, נצרת והאזור שמכיר אותו היטב. זאת כמובן מעבר לניסיון שלו בתחום. מוזמנים לחייג 04-6001866

סוגים שונים של עבירות תנועה- מעבירה קלה עד חמורה

כאמור, עבירות תנועה ממוקמות על סקאלה רחבה, החל מעבירות קלות עד עבירות חמורות שיכולות להביא אפילו לנפגעים. מעבירות התנועה הבולטות:

  • נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים
  • נהיגה בזמן פסילת רישיון
  • נסיעה באור אדום
  • תאונת דרכים
  • אי מתן זכות קדימה
  • נהיגה בלי רישיון נהיגה בתוקף או בכלל
  • עקיפה חמורה
  • מהירות גבוהה

מה הכי חשוב לדעת על בחירת עורך הדין

פניה אל עורכי דין בתחום זה כאשר מדובר על עבירות תעבורה היא לרוב לצורך המרה של קנס באזהרות, ביטול כתבי אישום, מניעת שלילת הרישיון ועוד. פעמים רבות עבירות אלה נעשות בשל נהיגה תחת השפעת סמים או תחת אלכוהול וחשוב לתת את הדגש על כך.

לחיבור שלכם עם אנשי המקצוע בכלל, וכאשר מדובר על עורך דין בפרט יש משמעות מאד גדולה. חשוב שתדעו שיש לכם על מי לסמוך, שיש לכם אוזן קשבת ושעורך הדין הוא ברמה הגבוהה ביותר ומכיר את מגוון הסיטואציות, מורכבות ככל שתהיינה. חשוב לוודא שתעבורה היא תחום ההתמחות העיקרי של עורך הדין. התמקדות בתחום ספציפי מבטיחה שעורך הדין טיפל בתיקים רבים בתחום בהצלחה ושהוא מכיר היטב לא רק את החוקים הכתובים אלא גם פסיקות המהוות תקדים משפטי ואפשר להיעזר בהן.

משרד עורכי הדין זיאד זועבי הוא משרד בעל ניסיון של מעל עשרים שנים בתעבורה. וותק, וניסיון רב בתיקים פשוטים ובתיקים מורכבים כאחד. המשרד משלבה בין מקצועיות רבה לשירות אדיב ומתן יחס אישי ללקוח. צרו קשר 04-6001866

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here