כאשר אדם רוצה ברישיון נהיגה, הוא יכול לעשות זאת בדרך הקבועה בחוק ולממש את זכויותיו בנושא. יחד עם אותה זכות לנהוג, מגיעה גם החובה לציית לחוקי התעבורה במדינה. החוקים נועדו על מנת שיהיה סט אחיד של כללים שכולם נוהגים לפיו, מה שיאפשר נסיעה בטוחה לכולם, ולוודא שאם מישהו עובר על חוקי התנועה ומסכן את בטיחותם של אנשים אחרים, המדינה תוכל לטפל בכך.

בין העבירות השונות אשר אדם יכול לבצע ישנן חציית צומת ברמזור אדום, אי ציות לתמרורים השונים וחוקי הדרך, נהיגה במהירות מופרזת וכן נהיגה תחת השפעת אלכוהול. נהיגה בשכרות היא ללא ספק עבירה חמורה, אשר מסכנת הן את הנהג והן את יתר הנוסעים בכביש. אלכוהול הינו חומר אשר משפיע על שיקול דעתנו, וכאשר אדם שתוי הוא אינו יכול לקבל החלטות בצורה רציונלית, לא ההחלטה לעלות על ההגה ולא החלטות אשר הוא נדרש לקבל בכל שנייה על הכביש. כאשר נוהגים במהירות, לכל החלטה של שבריר שנייה יש משמעות שיכולה להיות הרת גורל. לכן, כאשר אדם נוהג בשכרות הוא מאבד מיכולותיו לעבד מידע בזמן, לתפוס את המרחב והדרך באופן ריאלי ולפעול מתוך שיקול דעת סביר- תוך שמסכן את כל מי שסביבו באותה העת.

כאשר אדם נתפס בזמן נהיגה בשכרות ינהגו בו בחומרה בשל הסכנה הגדולה שהעמיד את כל באי הכביש. עבירה חמורה שכזו יכולה לגרור עימה ענישה חמורה החל מפסילת רישיון או שלילתו לצמיתות, וכן עד שנות מאסר בפועל לאותו עבריין תנועה. אדם שכזה ירצה למהר ולקבל את שירותיו המשפטיים של עורך דין נהיגה בשכרות אשר יעזור לו לערער על ההאשמות החמורות שעומדות כנגדו. לשם כך יש להיעזר בעורך דין שבקיא בדיני התעבורה וידע כיצד להתנהל במהלך החקירה והמשפט בנושא.

עורכת הדין עדן זינו, אשר מוסמכת במשפט הפלילי ובכן בדיני התעבורה, תשמח לסייע לכם בכל מקרה של האשמות על מעבר חוקי תנועה. עו"ד זינו בקיאה בתחום המשפטי של דיני התעבורה על בוריו, ותפעל במקצועיות ומסירות עבור לקוחותיה, על מנת להשיג את התוצאה המיטבית עבורם בכל מקרה ומקרה. אתם מוזמנים לפנות לעו"ד זינו על מנת שתלווה אתכם באופן מקיף, החל מהגשת התלונה ופתיחת חקירה, ולכל אורך הדרך וההליך המשפטי שעשוי להתנהל בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here