מדינת ישראל בשנים האחרונות פועלת ללא חת על מנת למנוע תאונות דרכים ככל האפשר וכך גם למנוע נזקים לרכוש ולנפש, ונוקטת באמצעים כמו אכיפה ממוקדת של המשטרה ומשטרת התנועה בפרט במוקדי סיכון וצמתים מסוכנים, כמו גם בענישה נרחבת וחמורה על מנת להרתיע נהגים מלבצע עבירות תנועה אשר עלולות לגרום לתאונות דרכים. יתר על כן, המחוקק החמיר את הענישה בגין עבירות תנועה מסוכנות שהוכחו כמגבירות את הסיכוי לתאונת דרכים באופן משמעותי, כמו נהיגה במהירות מופרזת, נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים מסוכנים ואלכוהול, שימוש בטלפון הנייד בזמן נהיגה ועוד. אם אתם מחפשים עורך דין תאונות קשות פנו אל עו"ד בן נתן בהקדם.

תאונות דרכים – הענישה

ההתמודדות עם תאונת דרכים היא איננה פשוטה לאף אחד מהצדדים אשר מתמודדים עם המצב – בין אם מדובר על הנהג האשם, ובין אם מדובר על נהג או הולך רגל אשר נפגע. כאשר מתרחשות תאונות דרכים קלות אשר גורמות לנזקים לרכוש בלבד, פעמים רבות המדינה איננה מתערבת ומאפשרת לנהגים להחליף פרטים ולטפל בנזקים דרך חברות הביטוח, אך לעיתים כאשר התאונה שהתרחשה גרמה לנזקים חמורים כמו פגיעה בגוף ובנפש, המשטרה תחקור את הנסיבות שהובילו לתאונה ואף תגיש כתבי אישום שעלולים להוביל לענישה חמורה כמו פסילה מנהלית ואף מאסר בפועל. במקרים מעין אלו חשוב לפנות כבר מרגע התאונה אל עורך דין מומחה לדיני תעבורה על מנת לקבל ייעוץ משפטי ראשוני, להכיר ולהבין את זכויותיכם במצב זה ולהתמודד עם המצב על הצד הטוב ביותר.

ההתמודדות עם תאונת דרכים

אם אתם מתמודדים עם תאונת דרכים חשוב לזכור כמה נקודות חשובות – ראשית, גם אם אתם פגעתם ברכב או באדם בשוגג, בשום פנים ואופן אל תברחו מזירת התאונה, על אחת כמה וכמה כאשר ישנם נפגעים. מערכת המשפט מתייחסת בכובד ראש לרמת האחריות של נהג הפוגע, האם הוא פגע וברח או האם הוא נשאר וסייע לנפגעים לאחר התאונה, כמו גם התקשר למשטרה בעצמו והתקשר למד"א להזמין להם טיפול רפואי. שנית, תתעדו את זירת התאונה. האם הייתה תקלה במערכת הרמזורים בצומת, האם הייתה בעיה שגרמה לשדה ראיה לקוי, ובכלל צלמו את הנזקים מהתאונה. שלישית, גם אם אתם מרגישים שלא נפגעתם, תתפנו לבית חולים לבדיקה ראשונית ושמרו את המסמכים מבית החולים, מה שיהיה שימושי במידה ותזדקקו לפיצוי בעקבות הפגיעה.

ייצוג וליווי משפטי הוא הפתרון

כמו כן, זכרו כי פניה אל עורך דין תעבורה נהיגה בשכרות תוכל לסייע לכם להתמודד עם ההשלכות האפשריות מהתאונה במידה ונהגתם תחת השפעת אלכוהול או חומרים מסוכנים אחרים, ולכן חשוב לא לוותר ולפנות אליו מיד לאחר התאונה. עורך הדין עמרי בן נתן מתמחה בדיני תעבורה וייצג בהצלחה אין ספור נהגים מרוצים וממליצים לאורך הקריירה שלו. עורך הדין עמרי בן נתן ליווה לקוחות רבים בהתמודדות עם תאונות דרכים, וסייע להם להתמודד עם ההשלכות, כמו גם לקבל את הפיצויים שמגיעים להם בעקבות התאונה. אתם מתמודדים עם תאונת דרכים? זקוקים לייעוץ וייצוג משפטי? פנו אלינו דרך האתר או חייגו למספר 054-6816386 ונשמח לסייע!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here