בשירות הצבאי יש לא מעט אתגרים שאיתם אתם מתמודדים, והם בהחלט אתגרים מורכבים ולא פשוטים. יחד עם זאת, אם אתם מוצאים את עצמכם מתמודדים עם אירועים בתחום הפלילי במהלך השירות הצבאי, יש לכם בעיה קצת יותר מורכבת מפני שהדין הפלילי הוא בדרך כלל יותר מחמיר מהדין האזרחי. ולכן, כדאי לפנות ויפה שעה אחת קודם לעזרתו של עורך דין אלון שליכטר, משפט פלילי ודיני תעבורה, בשביל לקבל יעוץ משפטי וליווי בשלבים הכי קריטיים של החקירה ושל המשפט שלכם.

כשאתם חיילים – הדין הצבאי הוא הרלוונטי

בתור חיילים אתם כפופים קודם כל לחוקים והפקודות של הצבא. זהו שינוי חד מאוד בהרגלי החיים שלכם, וצריך לקחת בחשבון שיש השלכות הרבה יותר חמורות גם למעשים הכי קטנים שיש. יחד עם זאת, יש לא מעט חיילים שמוצאים את עצמם מתמודדים עם אירועים פליליים שמסבכים אותם עם הפרקליטות הצבאית. ולכן הם צריכים לקבל את הליווי המקצועי והאישי של עורך דין צבאי שיכול לתת להם צמיחה בסיטואציה כל כך מורכבת וכל כך קריטית להמשך החיים.

ועדיין, תמיד אפשר לתקן את המעשים

אז נכון שעשיתם טעות, והטעות הזאת עלתה לכם במשפט ואפילו בזמן מחבוש, במהלך השירות הצבאי הטעות הזאת משפיעה על הפז"ם שלכם ותאריך השחרור נדחה. אבל מה קורה בסיטואציה שבה יש לכם רישום פלילי מהשירות הצבאי והרישום הפלילי משפיע על המשך החיים שלכם? במצב כזה אפשר להגיש בקשת ביטול רישום פלילי מסודרת בעזרת עורך דין שמייצג אתכם. הבקשה מנמקת את כל הסיבות לביטול הרישום והיא יכולה לאפשר לכם להתחיל לבנות את החיים הבוגרים שלכם מחדש מבלי להתחשב באירועים שהתרחשו במהלך השירות הצבאי.

התמודדות עם כל תרחיש בצורה אחראית

לכל תרחיש ולכל אווירה יש את תהליך ההתמודדות האינדיבידואלי שאתם צריכים לעבור. בהתאם לחומרת העבירה ובהתאם לרקע המשפטי שלכם, אפשר לבנות תהליך שיקום בעזרת עורך דין שאיתו אתם עובדים ולהציג לבית המשפט הצבאי את השינויים שאתם ביצעתם בשירות ובהתנהגות שלכם על הכביש, בתור הוכחה לסיכום שלכם. למשל, עם נעצרתם על עבירת נהיגה במהירות מופרזת, אפשר לבנות תכנית שיקום וכך לדאוג שתהיו נהגים טובים יותר בעתיד לבוא. מכאן ואילך, החיים הבוגרים שלכם לא יהיו תלויים בעבירות שבוצעו בשירות ואתם תוכלו להתחיל דף חדש שמשקף את האנשים האחראיים שאתם באזרחות.

עורך דין אלון שליכטר מומחה למשפט פלילי ודיני תעבורה, יכול ללוות אתכם בתהליך ההתמודדות עם הדין הצבאי הפלילי בכל סיטואציה שהיא וזאת מתוך שנים רבות של עבודה בתחום והכרות עם דרישות החוק בסיטואציות שונות ומגוונות ועל בסיס עבודה משותפת להבנת הסיטואציה. לפרטים נוספים ויצירת קשר עם המשרד ניתן להתקשר לטלפון מספר 054-6762373.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here