לפעמים אנחנו מוצאים את עצמנו בסיטואציה שבה אנחנו זקוקים ליצירת קשר דחופה עם עורך דין תעבורה וזאת לצורך טיפול במאורע שקשור אלינו. או שקשור לקרובים אלינו. אנחנו יכולים להיות נהגים מופלאים, אבל הסיטואציות האלו קורות. אך לפני שנחפש את עורך הדין המתאים לנו, חשוב שנבין במה עוסק עורך דין זה, ואיך הוא יכול לסייע לנו בדיוק ברגעים האלו שנדמה לנו שהכל קורס.

עורך דין תעבורה – בואו נדבר עליו לרגע

כדי שנוכל לדעת למה עורך דין תעבורה הוא חשוב לנו כל כך, חשוב שנכיר את תפקידו. עורך דין זה עוסק בכל מה שקשור בנושא התעבורה החל כמובן מתהליך של חקירה במשטרה ועד לבית המשפט עצמו.

הוא כמובן מהווה גם אוזן קשבת ללקוח שלו, מרגיע אותו וזאת גם כדי להבין מהי הסיטואציה אליה נקלע מלכתחילה.

בדרך כלל פניה אל עורך דין תעבורה היא פניה שנעשית כדי להמיר קנס באזהרה, ביטול כתב אישום או מניעה של שלילה ואף קיצור תקפת שלילה ביחד עם הסדרי טיעון.

כמו כן, ישנן גם סיטואציות בהן אנו פונים אל עורכי דין בתחומים אלו בשל נושאים שקשורים לבטיחות בדרכים והמכון הרפואי. ועל כן, כדאי לדעת מראש:

  • וודאו כי עורך הדין אליו פניתם הוא עורך דין תעבורה מוסמך המבין גם בתחום של חקירת משטרה וגם בתחומים האחרים עליהם יש לקחת אחריות בנושא התעבורה. חשוב שתהיה לו ההתמחות הרלוונטית אליכם, הבקיאות והנסיון וההכרה של בית המשפט בנושא.
  • אם עצרו אתכם על נהיגה בשכרות או אם זומנתם אל חקירה במשטרה וודאו שעורך הדין אותו שכרתם אכן מתמחה בתחום, ומכיר אותו היטב.
  • שימו לב לשכר הטרחה. שכר הטרחה שעורך הדין שלכם גובה צריך להיות הוגן כלפיכם ומותאם כמובן להליך המשפטי בו אתם נמצאים. בדקו, עשו סקר שוק מתאים וודאו שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר.
  • אם אתם מרגישים קשר טוב עם עורך הדין שלכם, זה נהדר. לכימיה יש תפקיד מהותי וחשוב בתהליך ואם אתם מרגישים בנוח לשאול את כל השאלות מול עורך הדין שלכם, ולסמוך עליו בעיניים עצומות, זכיתם בהחלט. ואם לא, אל תהססו להחליף עורך דין.

עורך דין תעבורה – על מה מתבצעת ענישה?

כתבי האישום שמוגשים בשל עבירות תנועה, תאונות דרכים, עבירות מהירות או נהיגה בשכרות ובפסילה הם כתבי אישום המצריכים ענישה מטעם בית משפט, לאחר חקירה משטרה הם כתבי אישום המצריכים עורך דין תעבורה מומלץ ידע לייצג אתכם כראוי.

העונשים לרוב עליהם מדובר הם עונשים כבדים הכוללים בתוכם גם קנסות, נקודות, פסילת רשיונות, פסילה על תנאי וזימון אל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים.

משרד עורכי דין ניר שלום הממוקם בתל אביב, עוסק בייצוג נאשמים וחשודים בדיני תעבורה ברחבי הארץ משלב החקירה במשטרה ועד לייצוג לאחר הגשת כתב האישום לבית המשפט. המשרד בעל נסיון של מעל לעשר שנים בתביעות תעבורה, חוקר תאונות דרכים ופעיל מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים במקצועיות ובמסירות. המשרד בעל תוצאות מוכחות מול בתי המשפט ומלווה את לקוחותיו באדיבות, באופן אישי ובמקצועיות ללא דופי. ובנוסף עורך דין ניר שלום בעל תעודת חוקר תאונות דרכים מה שמביא להכרעות רבות אל מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים.

מעוניינים לשמוע עוד? צרו קשר עוד היום 077-9976882

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here