נהוג לחשוב שעבירות תנועה, או דיני תעבורה, הן פעוטות ברוב המקרים ואם לא מדובר בתאונות דרכים הרי שאפשר לחיות אתן. אלא שכאשר אתם מגיעים למצב שבו הרישיון שלכם נשלל או הרכב נפסל ומורד מהכביש או כשאתם צריכים לעבור קורס נהיגה מונעת בגלל צבירת נקודות אתם כבר מבינים כמה הן הפכו למשמעותיות בחייכם עד כדי שיבושם. לכן, בכל פעם שאתם נתפסים על עבירת תנועה כלשהי מומלץ לא להקל בכך ראש אלא לפנות מיד להתייעצות עם עורך דין לענייני תעבורה על מנת לטפל בכך. רצוי גם לא לבחור אוטומטית בברירת קנס לפני שאתם שומעים מה יש לעורך דין מנוסה בדקויות החוק כמו עו"ד אלי אנושי לספר לכם על עבירה זאת והאם אפשר למחוק אותה לגמרי מהתיק שלכם ולנקות אתכם מכל הרשעה.

מה חשוב לדעת על עבירות תנועה?

יש עבירות שהן בלתי נסלחות בבית המשפט שמתייחס אליהן בכל החומרה המתבקשת, במיוחד כאשר מדובר בנהיגה בהשפעת חומרים אסורים, קל וחומר כאשר מעורבים בתאונת דרכים כתוצאה מכך. זה יכול לקרות בכל מקום בארץ ובמיוחד במקום עמוס תנועה וקשה לנהגים כמו גוש דן. במקרים כאלה אין סיבה להקל בכך ראש וחשוב מאוד להעביר את הבעיה לטיפול של עורך דין תעבורה תל אביב בהקדם על מנת למנוע נזקים נוספים. ככל שפונים לסיוע משפטי מוקדם יותר אחרי העבירה כך יש סיכוי טוב יותר לאסוף תיעוד ולהשתמש בזיכרון של העדים שיכולים להעיד לטובתכם, למשל. זה חשוב מאוד גם לאסוף כל תיעוד אפשרי מהשטח ברגע שקורה משהו ולא לחכות לכך שייאספו ראיות ועדויות על ידי השוטרים.

ההבדלים שבין החומרה של העבירות

יש מדרג גדול ומפורט של עבירות תנועה שיכול לעזור לכם להיחלץ מכתב אישום או מסנקציות קשות וניקוד גבוה, ואת הדקויות של החוק ושל מצבים כאלה יודע בדרך כלל רק עורך דין מנוסה שיכול לטפל בתיק שלכם. יש לבדוק כל נקודה ואם אפשר לבטל אותה, להפריך עדויות והוכחות נגדכם ולהטיל ספק בתקינות של מכשירי המדידה. זה לא נועד סתם כדי לחלץ אשמים בכל מקרה אלא פשוט להיעזר במקרים רבים בעבר שהוכיחו שלא תמיד היה דיוק בטענות המשטרה, לא תמיד מדדו נכון את כל מה שנמדד וצילמו צילומים לא שלכם אלא של אנשים אחרים. לכן, חשוב לפנות לייעוץ ולקבל מעו"ד מומחה לענייני תעבורה ושופט תעבורה בדימוס אלי אנושי, את הייעוץ הנכון לאחר כל עבירה. חייגו לקבלת ייעוץ משפטי 050-5738228

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here