סדרות טלוויזיה לא מלמדות אותנו באמת כיצד לנהוג כאשר אנחנו נעצרים בדרך על ידי שוטרים במחסום, או לאחר שביצענו עבירת תנועה. לכן, הגיע הזמן לומר אחת ולתמיד שברגע שבו אתם מתחילים להיחקר על ידי שוטר, מלבד לא לשקר לו הכי חשוב לדאוג לכך שתקבלו מיד ייצוג של עורך דין תעבורה. זה רק נדמה לאנשים שהמשטרה פועלת מתוך אינטרס לדעת רק מה קרה ולא למצוא אשמים, ולכן רוב הסיכויים שאם אתם שם אתם גם תואשמו או תיחשדו לפחות בכך שביצעתם עבירה כלשהי. במקרים כאלה עדיף לא לייצג את עצמכם ולא לחשוב שעבירות תנועה הן פעוטות ואין להם השלכות על העתיד שלכם, על התיק הנקי שלכם ועל הפרנסה שלכם כשאתם עלולים לאבד את הרישיון או לשלם קנסות כבדים. וכל זה עוד לפני שמדברים על עבירות תנועה קשות באמת, כפי שעו"ד עופר חורש מכיר מניסיונו בייצוג נהגים שנאלצו לעבור את זה בעצמם.

עבירות חמורות שוות שלילה

היום, יותר מתמיד, המשטרה ובתי המשפט כבר אינם מקילים ראש בעבירות תנועה ולכן הענישה מחמירה ומגיעה מהר מאוד. אם אינכם מצייתים לחוקי התנועה כמו לנהוג בשכרות או לעשן סמים ולנהוג, אל תתפלאו שאיבדתם את הרישיון שלכם מיד כשאתם נתפסים, ועוד עלולים לחטוף עונש כבד מכך כשזה יגיע לבית המשפט. במקרה הזה באמת אי אפשר לטפל בכך ללא עורכי דין. גם אם נתפסתם מבצעים עבירה כזאת שגורמת מיד לכך הרישיון שלכם נשלל בגלל פסילה מנהלית על ידי קצין משטרה במקום, אל תתמודדו לבד. זה יכול לקרות בגלל גרימת תאונה או משום שנתפסתם מבצעים עבירה או בגלל כל סיבה אחרת שמתירה זאת, ואתם זקוקים לעורך דין על מנת לצאת מזה בכמה שפחות נזק לשמכם ולמצבכם.

למה חשוב לקבל ייצוג מקצועי הולם?

לא תמיד אתם עבריינים מועדים ונהגים שמבצעים עבירות רבות אבל בכל מקרה יש תמיד דקויות נוספות בחוק ובטיפול בתיק שלכם שרק עורך דין תאונות דרכים יכול להכיר ולהשתמש בזה לטובתכם. אתם יכולים לצאת בענישה מחמירה הרבה פחות אם יסבירו נסיבות מקילות או שזאת עבירה ראשונה או שיש גם ספק בנכונות ההוכחות וכך תוכלו לצאת מהמשפט בענישה מקילה יותר. עו"ד עופר חורש מייצג רבים שמצליחים להחזיר לעצמם את הרישיון כשמסבירים את מצבם נכון ומנצלים את החוק שפועל לטובתם בצורה מקצועית ויצירתית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here