אם אתם בתהליך של מכירת קרקע במושב תזדקקו לליווי המקצועי הטוב ביותר בתחום, ולכן זה הרגע לחפש עורך דין נחלות במושבים שיוכל ללוות אתכם לאורך כל התהליך, גם אם אינכם מכירים את התחום. למצוא איש מקצוע איכותי בהחלט יסייע לכם לעבור את התהליך בקלות. חשוב כמובן שתמצאו עורך דין המתמחה בתחום עסקאות מקרקעין מורכבות כי תפקידו של עורך הדין במקרה זה הוא מאד חשוב ומשמעותי.

האם כל עורך דין יכול לעסוק בתחום נחלות במושבים?

כאשר אתם מתחילים תהליך זה, חשוב לזכור שלא כל עורך דין יכול לבצע אותו אלא אך ורק עורכי דין המתמקצעים בתחום.

לרוב, הסברה הגורפת היא שעורכי דין העוסקים במקרקעין יכולים גם עסוק במושבים ונחלות. אם כך חשוב לדעת שלא כל עורך דין נחלות במושבים מתמחה בנדל"ן במגזר העירוני למשל. ולא כל עורך דין שעוסק במקרקעין מתמחה בנחלות במושבים. לכן חשוב לבצע את ההפרדה הזו ולמצוא את האנשים שהכי מתאימים לטפל בנושא המשפטי שהנכם צריכים וזאת על מנת למנוע עגמת נפש עתידית.

חלוקת נחלה בין יורשים, מה עושים?

כשמדובר על ירושת משק חקלאי, ירושת נחלה או חלוקת נחלה בין יורשים מדובר על סיטואציה אפילו מורכבת יותר מכל נושא אחר שכן כאן עולה גם לעיתים הצורך בהתנגדות לצוואה.

התנגדות לצוואה היא נקיטת הליך משפטי הגורם לפסילה של צוואה שלמה, או חלק ממנה. במקרים אלו עורך דין המתמחה בהתנגדויות לצוואה יוכיח את אי קבילותה של הצוואה או של הוראות ספציפיות בה.

העברת נחלה בירושה יוצרת סכסוכים עמוקים בין בני המשפחה וחשוב שעורך הדין שמלווה את המשפחה יהיה בקיא בתחום העברת הזכויות ועבודתו תהיה מהירה ואפקטיבית.

מהו תפקידו של עורך דין בתחום זה?

כמו בכל תחום משפטי בו יש צורך ברגישות, דיסקרטיות וכמובן סבלנות והכלה גם בתחום זה של מכירת נחלה או מכירה של משק חקלאי במושב יש צורך בתכונות אלו של אנשי המקצוע.

עורך דין נחלות במושבים המתמחה בתחום ויש לו את הנסיון, הוותק והידע יוכל להגיע אל תוצאות באיכות גבוהה לשביעות רצון שני הצדדים, תוך שקיפות מלאה מההתחלה, ועד לסיום התהליך המשפטי. כי חשוב שתדעו שאתם בידיים הטובות ביותר.

משרד עורכי הדין ירון גרוס, בראשותו של עו"ד ירון גרוס, עוסק בכל הקשור לדיני משפחה בעקיפין ובמישרין. המשרד מלווה את הלקוחות באופן אישי, בנאמנות ומקצועיות, ובהכלה ואוזן קשבת עד להצלחה ולפתיחת דף חדש.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here