בשביל לעלות על הכביש ולקבל רישיון נהיגה על משאית או אוטובוס, נהגים מקצועיים צריכים להוכיח שיש להם גם ניסיון אבל גם עבר נקי מעבירות תנועה. במקרה שאתם עומדים באחד מהקריטריונים האלה, או שאתם מתמודדים עם הרשאות ובעיות, אפשר לפנות לעזרת אנשי הצוות של משרד עורכי הדין משה רבי, בשביל לקבל יעוץ משפטי וליווי אישי, עד שתוכלו להעלות על הכביש.

ניהול צי נהגים – מתחיל בהיכרות עם דרישות החוק

בתור מנהלים ואחראים על צי נהגים ותיק, בין אם בחברת לוגיסטיקה ובין אם בתור חברת שילוח, יש לכם אחריות גם כלפי הנהגים שלכם אבל גם כלפי כל משתמשי הדרך האחרים שעולים על הכביש. כלומר, הבדיקות המקיפות שצריכים לעבור הנהגים שלכם, על-ידי אנשי המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, הן חלק חשוב מאוד משלבי העסקה הראשוניים, שאותם אתם רוצים להשלים בצורה קפדנית ומעמיקה. אחרת, עלולים להיווצר מצבים לא נעימים בכלל שיכולים להגיע עד רמת סיכון חיים של ממש, והכל תחת האחריות שלכם ובגלל תהליכי קבלת ההחלטות שלכם.

במקרה ויש אי סדרים – אפשר לפנות לרגולטור בצורה מסודרת

יחד עם זאת, אם חלילה מצאתם את עצמכם מתמודדים בסיטואציה שבה אחד מהנהגים שלכם מקבל זימון לבית משפט על עבירת תנועה מסכנת חיים, אתם צריכים לפעול ביחד איתו במהירות האפשרית. ליווי של עורך דין תעבורה תל אביב הוא דרישה מינימלית,כדי לאפשר לכם להבין בדיוק מה מתרחש. ומכאן ואילך צריך לתכנן איך בדיוק מתמודדים עם ההאשמות בשביל להחזיר את הנהג כמה שיותר מהר אל הכביש.

אל תפעלו בפזיזות, כי יש לכם אחריות על הנהגים שלכם

ובכל זאת, חשוב לזכור שיש לכם אחריות ואתם לא יכולים לגבות בכל מחיר את הנהגים שלכם, גם אם הם חיוניים לפעילות החברה. אז אל תהססו לעבוד עם אנשי מקצוע מיומנים שילוו אתכם ברגעים המורכבים, עד שתוכלו להבטיח שהנהגים שלכם כשירים להעלות על הכביש ועושים עבודה טובה בכל שעות היום והלילה, כי זו היא האחריות האמיתית שלכם כלפי כל המעורבים בדבר.

משרד עורכי הדין משה רבי, הוא משרד מומחה בתחום דיני התעבורה אשר מלווה לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של אירועים ובעיות משפטיות, אשר יכולים להפוך להיות אתגרים משמעותיים. על בסיס שנים רבות של ניסיון, כמו גם עבודה סיזיפית בין כותלי בית המשפט. לפרטים נוספים וליצירת קשר 055-8823088.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here